Allvarligt

Läget är allvarligt, magen är orolig och tankarna är många. Tog ledigt på förmiddagen idag, så jag vaknade vid omkring 9.20 och klev då upp. Var i skolan till elva typ, var med på halva tyskan och nu börjar samhällskunskapen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, det är verkligen alla känslor på en och samma gång just nu!

Klockan 14.00 ska Reinfeldt ha presskonferens och en halvtimma senare är det Miljöpartiet, så jag hoppas verkligen att vi får ut något bra där. Tydligen kommer MUF Gävleborgs ordförande till oss kvart över två, så vi hinner nog inte se allt, men när jag frågade om vi kunde kolla tyckte han att det lät som en bra idé och vi skulle försöka titta lite.

Jag måste koncentrera mig på lektionen nu, men jag kan lova er en sak;
Jag kommer de närmsta fyra åren, från och med idag, viga hela mitt liv, kämpa dag ut och dag in, och se till att rasisterna INTE blir omvalda, att de försvinner ifrån våra liv. Det lovar jag här och nu med hela mitt hjärta, jag ska kämpa, ge det blod svett och tårar, för det jag tror på, för Sverige och för människan.

Snälla hjälp till. Ju fler desto bättre, men se till att göra det demokratiskt!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. hahha ja seriöst kanske ångrar mig.....

2010-09-20 @ 19:29:22
Postat av: Lotten Kalenius

Då får det dels handla om en omfattande upplysning av det svenska folket som trodde det var en bra idé att rösta in SD, dels att de etablerade partierna vågar ta diskussionen om integration och migration. Folkpartiet har försökt, men har fått backa när media skriker ut att de är rasister. Alliansen måste stå på sig och våga ta tag i frågorna, och ignorera patetiska rubrikskapare. Jag kommer kämpa med dig!

2010-09-20 @ 21:20:01
URL: http://lottenkalenius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0