Finner inga ord!

För några veckor sedan diskuterades det hurvida Fredrick Federley var värd att åka taxi eller inte. Idag har vi tyvärr fått beskedet på värsta tänkbara sätt; Att välja taxi är nog rätt val. Fredrick blev ikväll nerslagen utanför sin bostad av fyra gärningsmän. Ett vittne gick emellan och fick stopp på misshandeln men innan männen stack fick de med hans plånbok. Fredrick ligger för tillfället på sjukhus och ska även ha fått sparkar och slag mot huvudet, men är vid medvetande.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7791571.ab



Fredrick är en underbar man och en av de stora anledningarna till varför det blev just Centerns Ungdomsförbund och inget annat. Jag sänder alla mina tankar till honom och hoppas att han kryar snart. Det är fruktansvärt det som har hänt, Sverige skrev precis under på att vara det land jag alltid oroat mig för att det är!

Det kommer bli en lång och orolig natt men jag hoppas verkligen att jag vaknar upp med glada besked. Jag finner inga ord, är bara så jävla arg, ledsen och orolig.

Jag tänker på dig Fredrick! Ta hand om dig, jag hoppas att allt löser sig på bästa sätt. <3

Puss o Kram
En orolig Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0