Kramar

Jag vet att jag har pratat om det förut, jag tror dock inte i den här bloggen, men oavsett vad så är det värt att nämna igen. Kramar. Hur dåligt man än mår, vilket humör man än är på, så kan en simpel enkel kram av någon göra livet så mycket bättre. En kram är alltid en lagom stor present och alltid alldeles gratis. Passar alla!



CUF gillar att kramas. Centerpartister gillar att kramas. Och jag älskar det! Inget är så peppande som en varm energirik kram! Mer kramar åt folket! Det är faktiskt vetenskapligt bevisat att kramar gör oss lyckligare, något med nerver och hormoner eller nåt - jag har aldrig varit bra på biologi.



Men en sak vet jag i alla fall! Och det är att just DU borde kramar någon idag!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Tina

Hejsan ! :)

Hoppas allt är väl :)

tycker du om film, vill boka hotell, köpa en ny dator, få lite skönhetstips, få lite modetips/köpa nya kläder, marknadsföra din blogg gratis, få tips om hur man får fler läsare eller känner för att rentav slappna av, luta dig tillbaka och skratta lite? :) låter detta intressant? klicka då in på min nystartade blogg . Btw söta bilder du har :)

Kramar Tina

2011-01-11 @ 13:07:19
URL: http://itshakesme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0