Spenderarbyxorna är på!

Jag känner att mina spenderarbyxor sitter på. Hittills så har jag köpt en prenumeration på Elle, en bok, en dvd, en pep-cd samt att jag näst intill har bokat biljett på en svindyr föreläsning också (måste checka datumet först). Dessutom så är jag för tillfället inne på nelly.com och bubbleroom.se och plockar varukorgarna fulla.

Sanningen är att jag sparat undan en massa pengar för konserten jag ska på i november. Biljetterna visade sig inte vara hälften så dyra som jag trott, och både resa och hotell kommer bli grymt billigt (mest troligt är att farsan betalar eftersom att han är med). Så nu har jag ett bankkort med massa pengar - som jag hade tänkt fortsätta spara på - och jag upptäckte hur kul det är att ha råd att köpa en massa saker. Jag känner mig lite som von Anka!



Nä nu börjar Rättskunskapen - hörs!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0