Årets sista dag!

Tänk att vi redan nått årets sista dag, helt galet jue! Ska börja att prata om gårdagen tänkte jag. Det gick superbra att jobba och det var jätteroligt! Gör det ju mest för att det är kul och för erfarenheten. Dessutom får jag se lite hockey emellanåt om det finns tid till det, så det är skoj! Jag fick jobbet genom pappas arbetskompis som är ansvarig för den kiosken. Och det var ju sjuuuukt mycket folk igår också! Helt galet jue! Biljetterna var extra billiga + att det var inledningen på ett 100 års jubileum. Spännande!

Sen åkte vi hem för att titta på JVM. Såg första perioden, sov mig igenom andra på soffan och vaknade i pausen till tredje, och då kröp jag i säng. Måste ju vara hyfsat fräsch till idag i alla fall! Dessutom är det match inatt klockan 4 också såå.... Men de vann ju i alla fall med 9-1 vilket var ganska nice!


Idag blir det bio, middag och mys hemma hos en kompis för att fira in det nya året. Ska bli superroligt! Idag minns jag också min kära vän, som gick bort för ett år sedan. Jag saknar dig varje dag Happy, älskar dig massor<3


Hoppas att ni är supernöjda med år 2011 och redo att gå in i 2012. Ha de gött!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0