Bra jobb SEB!!

Har levt som 18-åring i snart två veckor nu och med myndighetsdagen kommer mycket frihet men också massa ansvar. Förra helgen anmälde jag mig som blodgivare och skickade även in en intresseanmälan för att bli kontaktperson åt en funktionshindrad person. Och så har jag ju varit på banken ett par gånger. Första gången var dagen efter min födelsedag då jag blev tvungen att fixa till allt - över natten blev ju mamma avhuggen från allt vad min ekonomi hette så då var det ju viktigt att fixa så jag kom åt den i alla fall. Det tog max tio minuter innan jag fick hjälp, och tjejen tog sig verkligen tid med mig, förklarade allt och så. Supertrevligt bemötande!
Jag insåg dock när jag kom hem att något var knas. Beställde nämligen ett Visa-kort istället för mitt Maestro som jag inte tycker har fungerat så bra, framför allt inte utomlands, något som ska ingå i mitt avtal gratis. MEN det stod att det skulle dras pengar från mig för det! Så igår var jag tillbaks på banken för att avregistrera mitt Maestro och för att kolla upp vad som gällde. Jag fick hjälp på en gång, men det var tyvärr lite datastrul. Det löste sig dock snabbt och jag fick återigen ett trevligt bemötande och vi löste allt. (Hon hade glömt klicka på knappen "Slutför" - that's all! Så de gjorde det och så fick jag skriva på ett papper så var det fixat! :)) Twittrade också om att jag varit där varpå deras twitterkonto (jag inte ens visste existerade) som vid tillfället styrdes av en Bea skrev till mig och hoppades allt gått bra och sa att jag skulle säga till om jag hade några fler frågor. Superbra jue! Är verkligen supernöjd och glad med min bank och jätteglad över att ha SEB!
Var nämligen förbi Swedbank igår också, eftersom jag var tvungen att hämta ut november månads studiebidrag där. Visst, personalen var väl trevlig, men det gick ovanligt snabbt för att vara Swedbank och då satt jag trots allt där närmare 40 minuter. Jag skulle gå under om jag var tvungen att vänta så länge varje gång jag hade ett bankärende! De var dock snabba med att sätta in pengarna på kontot. Hon sa att det skulle ta några dagar innan jag hade dem på kontot, men de fanns där redan samma eftermiddag. Det är ju bra! Dessutom har ju kontoret öppet längre än SEBs....
Nej det där med banker och pengar är ett virrvarr, men jag är verkligen supernöjd med servicen jag fått so far från SEB. Super! Nu ska jag iväg och titta på lucia och senare ska jag iväg och umgås med lite CUF-kompisar. Mysigt!
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Fredrik, SEB Kundservice

Hej igen Lina!

Vad kul att du är så nöjd med servicen hittils och vad roligt att bli omnämnda på din blogg! =)



Har du några frågor så vet du ju var du kan nå oss. ;) Telefonbanken har dessutom öppet dygnet runt alla dagar om året om du vill få personlig hjälp.



//Fredrik

SEB Kundservice

2011-12-05 @ 10:32:30
URL: http://www.seb.se/socialamedier

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0