Filmtips!

Jullovet är som alltid fyllt av mys, och filmer! Har redan hunnit se flera stycken, och tänkte här tipsa om de tre bästa som jag sett de senaste dagarna! Börjar med kortfilmen, nämligen Peter Jöbacks film La Vie, L’Amour, La Mor som gick på tv för några dagar sedan. Mycket bra! Sen är ju jag så kär i Mr. Jöback så att den hade ju kunnat vara skitkass och jag hade älskat den ändå, haha!



Sedan tittade jag på Justin Biebers Never Say Never. Jag veeet att jag är efter, men bättre sent än aldrig - eller hur? Är kanske inte hans största fan, men det var en jättefin film som fick mig att grina redan efter 17 minuter. Klart sevärd!!



Till sist så låg jag imorse och tittade på Honey 2. Har man sett Honey så har man ett hum om vad den handlar om, och tvåan är minst lika bra! Riktigt mysig dansfilm, som såklart slutar med att de tar hem förstapriset and she gets the guy ;) Men whatever, mysig film att spendera juldagsmorgonen till i alla fall!



Nu blir det en löptur för att få bort lite av julmaten, sedan bastu, dusch (och prova nya epilatorn!) och sen bär det av till farmor och farfar för "lilla julafton" eller något i den stilen. Mys!


Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0