Glad! :)

Livet rullar på helt okej nu faktiskt! Stöter på en och annan falsk människa och en del jobbiga situationer, som man alltid gör, men det känns ändå bra! Jag tar dem bra, låter ingenting dra ner mig i skiten utan håller huvudet högt! Visst får man bryta ihop, men snabbt som satan ska man upp på hästen igen! Framtiden är framför mig, och den känns just nu ljusare än någonsin! Önskar att jag kunde berätta mer för er, och så småningom kommer ni få höra betydligt mer, men just nu så är det bara berörda personer som får reda på saker och ting. Men jag lovar er - det kommer bli bra! :)



Ska gå ner på stan nu och möta mamsen så jag får skjuts hem, men först tänkte jag faktiskt gå förbi Pressbyrån och köpa mig själv en tidning. Sparar ju pengar som en dåre just nu, för framtida behov, men jag har varit så duktig på senaste tiden så jag känner att jag förtjänar en liten belöning!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0