Händelserik dag igår!

Ja, gårdagen var minst sagt händelserik. Först var det ett ekonomiprov, svårt som fan! Ännu svårare blir det när hon inte ens gått igenom det som var på provet... Efter hennes kriterier kommer hela klassen faila, men ja, ja... Sen var det lunch som gällde, och därefter mitt sista prov i Naturkunskap. När jag fick det kunde jag dock INGENTING! Jag gör mina prov utifrån boken, proven är skrivna utifrån lärarens föreläsningar. Jag tror det var en fråga som jag kunde svara på, om ens det! Jaja, vi får väl se hur det blir. Lättare blev det ju inte av att en tjej höll ett tal inför klassen samtidigt som jag skrev prov, och helt plötsligt svimmar hon! Herregud vad läskigt det var! Men det gick bra med henne, tack och lov!
Efter det slutade jag, klockan var då 13.00. Bussen gick 13.30, så jag ringde först mamma, och sen pappa för att be dem sätta över pengar till mig så jag kunde springa lite ärenden åt dem som jag lovat, men ingen av dem svarade. Trist tänkte jag! Men sen tänkte jag, vad fasen ska jag hem och göra?! Så jag åkte hem till farmor och farfar och fikade lite och tittade på skidor. Mys!
Sen åkte jag hem, åt middag och tittade på andra åket, sedan var det hockey på tv, och sen klockan 22.00 körde jag för första gången en lite längre sträcka utan handledare. Gick superbra! Jag och syrran åkte till stationen och hämtade mormor. Lyckades till och med backa in i garaget på första försöket! *stolt*
Sen blev det sova! Och nu är jag den enda som är vaken, haha! Pappa åkte tidigt och de andra har fått jullov. Jaja, blir sista dagen idag för mig, så det här ska vi väl överleva! Nu ska jag byta om och packa ihop och åka in till skolan. Två idrottspass idag + svenska och tyska. Lång dag! Men men, lov imorn! Hörs sen :)
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0