Minns ni? ;)

Sitter och läser igenom gamla inlägg från året som gått för att försöka hitta lite inspiration till en nyårssamanfattning, och kom så långt som till februari innan jag blev distraherad, haha ;) Läste om GayGalan och blev naturligtvis tvungen att googla för att se om klippet med Mr. Saade finns på nätet. Och det gör det!!



Är det inte typ hur roligt som helst?! x) Sprang över ett till klipp också, som jag verkligen tycker om! Jill är ju så söt att jag skulle kunna äta upp henne :p Deras version av den här låten är verkligen superbra!



Nu måste jag försöka plugga liiiite i alla fall innan historialektionen börjar. Har fikat med klassen idag, supermysigt! Avskedsfest för den australiensiska utbytesstudenten som åker hem på torsdag. Supersorgligt! Fattar inte att det redan har gått ett år, helt sjukt vad tiden går fort!!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0