A Lot Going On

Det är så jäääävla mycket nu! Gårdagen var fylld med blandade känslor och händelser, men det blev bra tillslut i alla fall tror jag. Har en del att tänka på nu dock, fick en del förfrågningar att tänka över. Ridningen igår gick bra i alla fall, vilket var skönt. Red samma häst IGEN, men det gör inget, tycker jättemycket om henne, mer och mer för varje gång! Skitmysig häst :) (Hoppas jag får rida henne nästa gång igen ;))

När vissa människor mår dåligt så skriker de, andra grinar, vissa dricker. Jag sover. Jag gick och la mig före klockan nio igår, vaknade halv åtta imorse, fortfarande lika trött. Ska försöka hinna med tvåbussen hem idag, sova och plugga hela kvällen, kan bli spännande.

Apropå plugga, kanske ska koncentrera mig på engelskan nu. C ya later!!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 14:43:23
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0