Be Who You Are

Vart ska man börja? Hittade en artikel på aftonbladet.se igår och jag blir bara så arg, trött och ledsen. Sedan läste jag kommentarerna och.... Jag blev bara ännu mera ledsen. Läs aldrig kommentarer till sådana artiklar, jag varnar er! Här har ni artikeln btw;
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article8547463.ab

Det är alltså en sexårig grabb som gillar att använda nagellack, dansa balett och ha rosa kläder. För det är han mobbad och har bland annat fått en kniv i nacken. Tragiskt, eller hur? Nähä, folk och lärare tycker bara att han "Får skylla sig själv" och "Det är sådant man får räkna med när man beter sig sådär". WHAT THE FUCK!?!?!?!?

Jag blir så ledsen när jag läser sådant här, och jag bara önskar det fanns något jag kunde göra för den här killen bortsett från att blogga om det! Jag skulle bara vilja ge honom en kram och säga åt honom att fortsätta kämpa, fortsätta vara sig själv, och att det kommer bli bättre. Ingen ska behöva genomlida något sådant! ALLA ska få ha rätten att få vara sig själv, och det oavsett vart man bor eller vem man är! Usch....

Läs förresten de här orden om händelsen, jag kan inte annat än att skriva under på vad hon skriver!
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article8550558.ab

Till alla er där ute som genomlider något liknande;
*KRAM* Det kommer bli bättre, jag lovar! Finns det något jag kan göra för er, så säg till! Vad det än är, I'll try to help! Skicka mig ett mejl och jag ska göra mitt bästa för att hjälpa er;
[email protected]



Ni förtjänar bättre. Det kommer bli bättre. Vi ska göra det bättre, vi gör det tillsammans!
*BamseKram till er ALLA*

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0