Glee

Jag har tittat på så sjukt många Glee avsnitt på några få dagar nu. Borde ha pluggat inför tyskaprovet imorgon men näpp... Telefonmöte med CUF (<3) och Glee istället.... Glee är typ den bästa serien EVER! Glöm BRIS, Trevor Project och vad alla olika telefonlinjer må heta, Glee är det som räddar liv! De förtjänar varenda award de har vunnit, jag hoppas det blir fler!



Det finns människor av alla sorter i Glee, varenda en av er där ute har någon att identifiera sig i och det svär jag på! Glee är en serie som ger trygghet och som visar att världen är precis lika grym som den verkar, men med lite kärlek så klarar vi oss.



(Och ja, jag snodde bilderna från http://finest.se/willesvarld)

Nä, nu måste jag sova. Men tittar ni inte på Glee, titta på det. Det kommer få er att må såååå mycket sämre och sedan såå mycket bättre. Ibland är det bra att skaka om lite :)

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0