Sweet!

Life's good right now! Har varit mycket denna helgen! Igår hade jag en lugn förmiddag, därefter hockey i Läkerolen, en av det bättre matcherna på länge och med bra drag! På kvällen melodifestivalen (såklart!) och därefter sova eftersom klockan stod på 5.50 imorse... Följde med en kompis på tävling idag, gick helt okej, kom hem vid lunch och nu ska jag iväg och fira farmor som fyller 79 år idag, grattis! :D

På hockeyn igår träffade vi en jättegullig kille. Social, trevlig och ganska snygg! Bland allt hat och alla elaka människor man möter dagligen så värmde det verkligen att stöta ihop med en kille som honom. Det ger en hopp! Så till dig, killen i 20-års åldern som på Brynäs-Djurgården matchen igår satt på F1, rad 8, plats 5; Me like you!

När jag kommer hem ska jag skriva ett låååångt inlägg om melodifestivalen, och nya Danny!!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0