Allt och Inget

Gav upp idén om att designa om, at least for now. Det gick inte så bra så tillslut orkade jag inte mer utan gick tillbaka till vad jag hade. Ni får nöja er med detta tills vidare...

Har haft en lugn dag. Satt uppe inatt och tittade på hockeyfinalen, vilken blev otroligt underlig! Låg och slumra första och andra perioden och efter andra tänkte jag gå och lägga mig, men orkade inte så stannade i soffan. Det var tur, för tredje hände det massor! Kul för Ryssland, inte så kul för Kanada ;)

Har behövt de här två dagarna till att andas. Nu framöver kommer det bli snabba vändningar i mitt liv så att stanna upp i två dagar och få tänka lite, få andas lite, innan det blir full fart framåt på ett helt nytt spår var ett smart drag. Exakt vad det är som händer får ni reda på imorgon! :)

Nu ska jag iväg och titta på Brynäs-Frölunda. Hörs sen!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0