Idol!

Var ju på Idolturnén när den var i Gävle igår! Hade så jävla sjukt kul!!! De är verkligen jättejätteduktiga och showen var AMAZING!! Är jättetrött och jättesjuk så tänkte inte skriva så jättemycket nu, ni får höra mer en annan gång..

Dreaming People - Amazing.
All I Need Is You - Så kul att få höra den Live LIVE!
Keep Going - Linda Varg sjöng sin egna låt som hon sjöng på audition och som jag har ääääääälskat ever since men inte lyckats hitta, förrän nu x) Finns på YT nu tydligen! Blev jätteglad över att hon sjöng den!!



Favoriter;
Minnah var precis lika vacker och underbar irl. Har haft en crush på henne sedan audition och jag tror verkligen att hon kan bli något!
Linda Varg var också grym och lika snygg i verkligheten!!
Elin är egentligen ingen favorit, men det slog mig hur lik Robyn hon är. Nästa svenska internationella artist, definitivt! Och japp, uttalet har hon övat på ;)

Minnah sjöng WWFM helt okej! Orginalet är ju alltid bäst såklart dock ;)

Mer får ni höra en annan gång, nu ska jag bädda ner mig och försöka bli frisk!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0