Ny skola

Japp, nu har jag släppt bomben och gjort det officielt efter allt jag hymlat om. Jag kommer inte att gå tillbaka till Thorén efter jul utan börjar på en ny skola med start måndag. Idag blev alla papper påskrivna och jag fick träffa min nya klassföreståndare (som jag förövrigt känner sedan innan vilket känns jättebra) så nu när allt är klart vågar jag berätta för er alla!

Sa ju att det skulle bli många förändringar framöver i mitt liv, och det här är kanske den största. Varför jag byter? Ja det har många olika förklaringar men det känns som ett otroligt bra beslut och jag är nöjd. Tror jag kommer trivas mycket bättre på Vasaskolan än på Thorén. Det känns som ett stort steg i rätt riktning!

Jag har träffat många underbara människor på Thorén, både klasskompisar och lärare, och visst har jag haft mycket kul med dem alla också! Men det blir trots allt ett Tack och Bock men hejdå. Nu får ni följa mig till ett helt nytt ställe och som förhoppningsvis tar mig till en helt ny plats i livet!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer
Postat av: anna

vilken linje ska du gå?

och vilken var den största anledningen till bytet? :)

2011-01-07 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0