Secrets

Var ute och red med två kompisar idag, varav den ena jag red mycket med på den tiden jag fortfarande hade Happy. Det här var typ tre år sedan och vi hade verkligen sjukt kul ihop, bland annat brukade vi köra "hemlighetsmaraton" vilka gick ut på att en sa en hemlighet, sedan var det nästas tur osv. Vi trappade hela tiden upp nivån på hemligheterna och för varje gång blev det lite jobbigare.



Det må låta töntigt och du må rynka på pannan men dels hade vi sjukt kul, och dels var det bättre än någon terapi i hela världen. Vi visste allt om varandra och jag litade på henne till 100%. Det finns väldigt många saker som hon var den första att veta om mig, och även om jag idag är betydligt mer öppen som person så finns det fortfarande en hel del saker som bara hon vet om mig. Dessutom tror jag hon förstår sig på mig mycket bättre än de flesta andra gör än idag, för hon var där när det hände och hon vet hela historien. Det är synd att vi gled ifrån varandra, men jag är otroligt glad att jag fortfarande kan räkna henne som en av mina vänner.

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0