Svar på tal

Tänkte passa på att svara på era kommentarer innan jag kryper i säng..

hej hej hallå!; Well, skulle kunna kanske... Är för lat för att ta bilder på mig själv ;) Vet inte varför ni skulle vilja ha det dock, men visst visst, eran vilja min lag^^ Dock får ni nog vänta tills iPhonen är tillbaka, en kamera är ju bara fööööööör jobbig!

anna; Ska börja på Sam med inriktning Internationell. Ett program med många samhällskunskapsämnen med internationell prägling, så som internationella konflikter och liknande :)
Största anledningen till bytet är att jag inte fick det stöd som jag förväntat mig av skolan. Jag säger inte att det är en dålig skola, men den passar nog inte mig. Man måste nog vara lite mera "normal" och lite mera "medelmåtta" och "svensson" för att passa på den skolan, det är inte riktigt jag... (Döda mig inte för de där uttrycken nu vänner)

Nu blire sängen nästa!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0