This is a GOOD day!!

Hög på socker och på livet har jag i timmar dansat runt i huset till hög partymusik. De enda som är hemma är katterna (och tur är väl det) och deras "What the fuck?!"-blickar var så jävla roliga! :D
Tog bussen hem efter idrotten (12.00!) hem eftersom det enda som var kvar efter det var ett Naturkunskapsprov, och jag har redan läst Naturkunskap! Snön glittrade, solen sken och himlen var blå! Och det är FREDAG!!! Det känns bara så JÄVLA BRA just nu!!!



Dessutom var en ny klassmedlem och hälsade på på idrotten. Utbytesstudenten från Australien! :D Det lilla jag han prata med henne så verkade hon jättesnäll och gullig och det ska verkligen bli jätteroligt att ha henne i klassen! Vet ju vad hon går igenom också, så det är kul att vara "den andra" och kunna ta med mig mina erfarenheter från USA :)



Nä, livet är verkligen jävligt bra at the moment, så nu ska jag bara njuuuuuuuuuuta och le! Ikväll blir det godis, chips och let's dance! Let's bli snuskig nu Weise! I believe in u<3



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0