Dåligt Lina!!

Jag vet, jag vet. Förlåt. Skärpning nu, jag lovar. Livet har varit lite crazy på senaste tiden, men nu känns det som att jag börjar få ordning på saker och ting igen och att saker börjar hända på riktigt :) Let's call it NYSTART!!! Ready?



Till att börja med tycker jag att ni ska följa mig på twitter! Ni hittar mig på @LandstromLina och i skrivande stund har jag hela en (1) followers! Jag startade den för bara några minuter sedan, så jag tycker det är rätt bra jobbat trots allt ;) Ska försöka twittra lite oftare än jag bloggar! Blir lite politik, lite väder, och lite ordbajs. Welcome!!



Appropå väder, det är helt underbart väder utomhus nu! Jag skulle kalla det vår!! What do u think? Är våren här eller kommer minusgraderna och snön tillbaka?

Jag känner mig redo för nystart nu! Mars är fullspeckat och jag tror det här kan bli bra, riktigt bra! Det känns hoppfullt nu!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0