Globen

Jag hoppas;
1. Danny - In The Club
2. Eric Saade - Popular
3. Nicke Borg - Leaving Home
4. Sanna Nielsen - I'm In Love
5. Linda Bengtzing - É Det Fel På Mig?
6. Sara Varga - Spring För Livet
7. Brolle - 7 Days and 7 Nights
8. Playtones - The King
9. Swingfly - Me and My Drum
10. The Moniker - Oh My God

Jag tror;
1. Eric Saade - Popular
2. Nicke Borg - Leaving Home
3. The Moniker - Oh My God
4. Danny - In The Club
5. Sanna Nielsen - I'm In Love
6. Sara Varga - Spring För Livet
7. Brolle - 7 Days and 7 Nights
8. Playtones - The King
9. Linda Bengtzing - É Det Fel På Mig?
10. Swingfly - Me and My Drum

Most F**kble (Jag tror/hoppas);
1. Simon Forsberg
2. Danny
3. Eric Saade
(http://blog.qruiser.com/schlagerprofilerna/75773/most-f%2A%2Akable-2011-rostningsdags/)



Önskar jag hade haft tid att skriva jättemycket mer om detta ämne, men det får bli imorgon istället. Blir troligtvis inget mer bloggande idag, så ni vet. Hörs!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0