Helgen

Måste försöka ta mig till skolan imorgon så tänkte gå och lägga mig snart, har varit sjukt effektiv idag! Massa mejlande och även lite pluggande. Sweet! Fortfarande mycket att göra dock... Men först tänkte jag berätta om helgen! I fredags köpte jag som sagt fyra timmars internet men precis när jag tänkte skriva ett inlägg och säga GRATTIS JESSICA TILL VINSTEN I LET'S DANCE!!!! så la internet av trots att jag hade två timmar kvar. Illa Telia! Gick strax därefter och la mig.

På lördagsmorgonen så sov vi ganska länge. Aktiviteterna började inte förrän halv tolv så vi gick väl upp vid åtta, åt lite frukost och tog det lite lugnt innan vi tog spårvagnen bort till kurslokalen på andra sidan stan. Där satt vi hela dagen och fick lära oss MASSOR som jag inte tänkte gå in mer i detalj på. På kvällen åt vi jättegod mat på en grekisk restaurang och tillbaka på vandrarhemmet kampanjade vi lite (omval där nere) och sedan hade distrikten utvecklingssamtal.

Sedan hamnade jag och en kompis och senare ett par till uppe i rummet där jag sov och satt och snackade skit i timmar. Vid halv två tog jag en dusch och vid två såg jag klockan hoppa till tre och då gick jag och la mig för att kliva upp fyra timmar senare.

Söndagen tillbringades också i kurslokalen, vid tre så åkte vi från Gävleborg mot stationen och satte oss på tåget hem. Somnade på två sek och sov nästan hela vägen till Stockholm. Bortsett från lite förseningar så gick resan hem mycket bra, var hemma vid kvart över nio. Åt då middag som jag inte hunnit innan och gick sedan och la mig.

Det var lite om min helg! Det hände massor av mer saker men en del saker tänker jag inte berätta om i respekt för andra och för att jag inte har riktig koll på vilka som läser min blogg. En del saker är helt enkelt tänkta att stanna inom rummets fyra väggar ;) Men kul var det, och framför allt så fanns det mycket att skratta till i efterhand!

Nä, nu blir det sängen nästa. Hörs imorgon!