Många tankar

Jag har tankar just nu som räcker till tio inlägg och fem insändare, men jag ska försöka lugna ner mig. Jag håller just nu på att fila på ett inlägg som jag förhoppningsvis hinner posta innan skolan börjar klockan elva, i värsta fall efter att jag slutat, apropå bögar i idrotten och så. Eftersom ni inte protesterat eller sagt vad ni vill läsa om så fortsätter jag helt enkelt på mitt spår!

Tänkte blogga igår efter hockeymatchen (var på Brynäs-Färjestad) men eftersom matchen drog ut på tiden blev det inte så. Ni får mina tankar sen istället! Matchen slutade i alla fall 2-3 efter en fjärde period, och jag livetwittrade under hela matchen. Ska bege mig in till skolan nu, vi hörs snart igen!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0