Prov

Har jättelite batteri kvar på datorn så jag ska försöka skriva ihop det här snabbt nu innan den lägger av. Har precis haft matteprov, det gick sådär... Helt okej, tror jag får VG (hoppas!), men MVG känns lite längre bort.... Mina klassisar har svenska nu, men läraren vet att jag gör prov och räknar inte med att jag kommer, så jag skiter i de sista 30 min också och gick istället och köpte en kopp te som jag nu smaskar på. Snart ska vi ha klassråd, därefter lunch.

I eftermiddag drar jag som sagt till Göteborg! Ska försöka ordna internetanslutning på tåget mellan Stockholm - Göteborg om det inte är allt för dyrt. I så fall bloggar jag igen då! Annars hoppas jag att det finns internet på vandrarhemmet så bloggar jag där :)

Ha de gött!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0