And..... DONE!!

Jag har spenderat helgen till att skrubba altanen, skriva uppsats och bli frisk. Och jag är nu officiellt klar! Tja, sista punkten jobbar vi fortfarande på, men de andra! Altanen är klar, ska oljas in nästa helg, och uppsatsen är äntligen, ÄNTLIGEN, inlämnad!!! Det har varit två riktigt hektiska veckor nu, så jag hoppas det lugnar ner sig lite nu! Först var det hockey VM OCH Eurovision, samma vecka! Vilket innebar varannan dag match, varannan dag Eurovision. Denna vecka har varit fullspeckad med Nationella prov och annat trams. Men nu så! I survived :)



Jag är riktigt riktigt nöjd, samtidigt som jag är helt slut, både mentalt och fysiskt! Shit alltså! Skulle vara skönt med lite välbehövlig semester nu. Sommarlovet? Kan du komma nu? Men det är ju faktiskt inte så lång tid kvar! Denna vecka, veckan efter är kortvecka, plus tre dagar till. Så JÄVLA nice!! Men jag tror, och hoppas!, att livet kommer lugna ner sig lite nu fram till lovet. Har lite småpyssel att göra, en inlämningsuppgift och två presentationer, men sen tror jag we're good to go! Åh vad skönt!



Nä, nu ska jag relaxa lite. Ta en promenad, läsa lite eller något i den stilen. Det förtjänar jag!



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0