IDAHO

Så jag kom på för typ en kvart sedan att det idag, den sjuttonde maj, inte bara är Norges nationaldag utan också IDAHO, International Day Against Homophobia (and Transphobia). FÖRLÅT! Men än är det inte försent, många timmar kvar av dagen, haha! Har egentligen världens bästa inlägg som jag skulle kunna skriva på ämnet, efter något jag hörde några klassisar prata om idag, men jag orkar inte just på sekunden, utan istället så slänger jag ut lite härliga bilder så lovar jag att anstränga mig lite senare och skriva det där inlägget!




Still waiting for that to happen....











Och så lite sång, från Glee. Älska Glee! Och älska dessa sånger :)<3





Ta hand om er vänner! Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te för att se om halsen vill samarbeta lite :)



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0