Nervöst!

Ska snart ta och pallra mig in till skolan för en tyskalektion innan jag ska vidare till en anställningsintervju. Lite spänt och nervöst är det allt, men det ska nog gå bra! Har tänkt igenom allt noga, min outfit, sminkningen, ALLT! Och oroa er inte, jag bär inget rött ;) Har men en morsa som är lärare har man lärt sig alla knepen^^



Igår var det ju Eurovision! Alltid kul att se hur låtarna och artisterna gör sig live, och jag var positivt överraskad av ganska många! Och inte så positivt överraskad av andra.... Mer detaljerat kommer i eftermiddag när jag kommer hem, då kommer en hårdgranskning! Bra var i alla fall att Finland gick vidare, för han var så jävla bra live! Han kommer vinna hela alltihopa, ba så ni vet. (Kom ihåg vem som sa det först!)



Hörst i eftermiddag!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Läsare

Du skulle inte vilja ge bra tips på hur man ska se ut och vara på en arbetsintervju? Det skulle vara intressant! Och jag har Ingenaning om varför man inte ska ha rött så please tell me:D tack för en trevlig blogg!:D

2011-05-14 @ 15:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0