Snorigt

Igår vaknade jag upp riktigt jävla sjuk, men nationellt prov i matte måste göras, så det blev lite Ipren och annat skit och ta sig till skolan. Gjorde provet och åkte sedan hem. Idag mådde jag inte mycket bättre, men det gäller att fortsätta kämpa! Slutar vid halv ett idag, så tänker åka hem då efter lunch och bli frisk. Avskyr att vara sjuk!



Just nu sitter jag här och väntar på att dagens enda lektion ska börja. Var så smart att jag bokade in ett möte hos kuratorn imorse halv nio, och sedan har jag lektion kvart över elva vilket ger mig ett lååååååångt hål däremellan! Jaja, så kan det gå ;) Sitter just nu och lyssnar på Azerbaijans vinnarbidrag som jag tycker blir bättre och bättre! Kanske borde ta tag i saker och ting och plugga lite dock, har en uppsats som skulle varit inne för en månad sedan (oops...). Hörs!



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0