What A Man!

Skrev ju för några dagar sedan att jag var så ledsen över att jag inte hade råd att köpa nyutgåvan av No Tears For Queers, och vet ni vad som hände? Johan Hilton, THE Johan Hilton!, skrev till mig och sa att han kunde skicka ett exemplar till mig! Så igår dök den upp i brevlådan! Jag, glad? Haha, så jävla överlycklig!





Äntligen får jag ha den i min bokhylla! Eller tja, den hamnade inte i bokhyllan utan på nattduksbordet, men ni fattar vad jag menar. Började läsa den på en gång! Jag säger det återigen; Har ni inte läst den, GÖR DET!!

Jag är nu mera världens lyckligaste människa, och Johan världens snällaste! Ingen har någonsin gjort något så fint för mig förut!! Tack!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0