Hello World!

Den här veckan är det verkligen fullt upp! Saker som händer heeela tiden! Därför har jag inte hunnit blogga så mycket heller. Har ett inlägg på G, måste bara få tid till att skriva det, haha! Sitter just nu i skolan och väntar på att socialkunskapen ska börja, efter det ska jag sätta mig och skriva klart lokalhistoriska uppsatsen som ska vara inne idag. Hoppas verkligen att jag blir klar!! Måste göra lite ärenden också, innan engelskan. Efter engelskan ska jag gå och bowla med några kompisar och sen ska vi hem till mig och käka och titta på film och bara mysa! För att fira min födelsedag såklart :) Imorgon ska det firas med farmor och farfar samt kusinen och hans familj. Utöver det ska jag hinna köra bil och plugga också! Herregud vilken helg!

Apropå socialkunskapen så kom jag på att jag har ju lovat att publicera uppsatsen om normbrytningen, det har jag ju glömt att göra ju! Ber så hemskt mycket om ursäkt, ska försöka komma ihåg och hinna med att göra det i helgen också!

Hörs och ses när jag hinner :)

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0