Min nya kändiscrush!

Robin Stjernberg - vilken stjärna! Har varit kär i honom sen start, och han är min absoluta favorit i årets Idol! Han är grym artist med en fantastisk röst och sen personligheten.... Hur går det att INTE älska honom?! Är så jävla lycklig över att jag fick chansen att träffa honom när de var i Gävle för några veckor sedan. Jag är verkligen head over heals och vet inte riktigt hur jag ska fortsätta det här inlägget. ROBIN ROCKS!!!



Hans autograf sitter på väggen och jag hoppas verkligen att jag får en skiva att köpa snart och får se honom, BARA honom, live snart! Robin ska till Globen, och sen ska han ta över världen! Jag hoppas verkligen att han blir frisk snabbt och har gnistan tillbaka till nästa fredagsfinal. Go Robin!!



Puss o Kram
Lina Lilja

Ps. Sorry för fjortisinlägg, men hur kan man inte bli sån när man ser killen? Iiiiiiiihhhhhhh!!!!!! Ds.

Kommentarer
Postat av: Nitha

Jaaaaaaaaaaa Lina vi har samma smak. Vilken kille verkar så jättetrevlig och helt fri från divalater hoppas han kommer att gå riktigt långt.Blir så sur på Bard som klankar ner på Robin.. har han svart på sej jaha då är det fel har han rött på sej jaha då är det fel...allt är fel.Ska han säga som använder avklippta handskar.

Jag önskar dej en strålande morgondag som blir precis som du önskar.

kram"mormor"

2011-11-21 @ 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0