Sista dagen som barn!

Ja, idag är sista dagen som omyndig liten skit. Imorgon fyller jag 18 och det känns skitkonstigt - jag fattar det verkligen inte!! 18 år, det är ju... Gammalt!! Galet!



Idag är det en helt vanlig dag med körlektion som är avklarad, skola och ridning. Imorgon är det däremot Stockholm som gäller, ska bli jättetrevligt faktiskt! Först är det museum, sedan riksdagsbesök (där har jag ju aldrig varit förut... men det är kul ändå!) och efter det har vi några timmars fritid då jag och några kompisar ska gå och fika och fira mig. Myyys :)

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: maja

grattis i förskott lina :)

2011-11-21 @ 11:31:09
URL: http://majaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0