Försöker Hänga Med!

Livet rullar på i ett sjuhelvetes tempo och det enda jag gör är försöka hinna med. Igår var det skola, ridlektion och firandet av pappa som fyllde år. Idag var det skola, körlektion, lunch med papsen, mer skola, plugg och nu sitter jag här. Klar - för tillfället. Väntar på att tiden ska gå så det blir time för att gå till bussen. När jag kommer hem blir det en del tyskaplugg, sedan ger jag upp för idag. Har pluggat som en idiot nu efter skolan så att jag får sovmorgon imorgon, börjar inte förrän efter lunch. Niiiiiiiiiice!! Verkligen välbehövt! Måste försöka hinna plugga lite på den tiden också, men ska framför allt ta den till att vila. Om en och en halv vecka är det lov, då gäller det att ta igen sig, sedan är det fullt upp igen. Måste hinna börja plugga körkortsteori också!



Blir i alla fall ingen kurs i Stockholm i helgen, vilket naturligtvis är supertrist, men också ganska skönt. Då hinner jag vila och plugga istället! Framåt december, lagom till julstressen sådär, räknar jag med att livet kommer börja lugna ner sig igen. Då är (förhoppningsvis) körkortet klart, samt avtentningen av engelskan och naturkunskapen. Fram tills dess gäller det bara att hålla sig flytande!



Den låten taggar alltid till en ;)

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0