Myshelg!

Som jag sa var ju fredagen helt underbar, hängde med kompisar och tittade på My Little Pony (mobbas inte! Faktiskt ganska kul ;)). Igår blev det löptur på förmiddagen, lite plugg, kampanjande, hockey och födelsedagsfirande. Kom i säng vid tvåtiden inatt så det blev till att sova ut imorse och sen har det varit plugg, plugg, plugg som gällt, bortsett från ett avbrott för lunch inne hos farmor och farfar. Börjar dock känna att jag har koll på läget igen när det gäller plugget, så det blir lite mera romarrike, sen ska jag ägna kvällen åt att ladda upp mig inför en fullspäckad vecka!

Hoppas ni också haft en jättebra helg :)

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0