Stopp stanna!!

Har haft ett par fruktansvärda dagar nu, allt är bara blä och skit! Och när jag tycker livet är jobbigt, då sover jag. I tisdags gick jag och la mig nio, och sov sen i elva timmar.

Massa skit har hänt, bland annat fick vi ju igår reda på Westlife lägger av. Japp, jag grinade, bokstavligen, när jag läste det.

Idag är det "Bär lila"-dagen, men jag glömde ta på mig något lila! *Skäms* Det är verkligen FÖR MYCKET just nu! Men som jag sagt tidigare, livet BORDE i alla fall lugna mer sig om en dryg månad.

Fick dessutom reda på att jag ska spendera min 18-års dag i Stockholm med klassen och då gå på medeltidsmuseum och sedan guidat besök på riksdagen.

Ligger för tillfället och tittar på "Drömmen om ett barn" på trean men planerar gå och lägga mig snart. Har i alla fall inget att plugga just för tillfället! Känns jävligt skönt :D (Bortsett från körkortsteorin då..)

Nä, nu ska jag fokusera på ungarna igen!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0