Hockeykväll!

Haft en halvbra dag idag, som gått både upp och ner. Tror humöret har haft mycket att göra med att jag varit väldigt trött - trots att jag gick och la mig kvart över nio igår! Varit mycket i huvudet på senaste tiden, mycket att plugga och so on, så jag tror det spelar in.

Nu ligger jag i alla fall och tittar på hockey på tv'n, halvsover i soffan. Har massor att plugga men idag skiter jag i allt! Får ta tag i det i helgen, nu måste jag vila. Välbehövligt kan jag säga!

Imorgon är det först skola som gäller, sedan filmkväll med några kompisar. Lördag blir det plugg på fm, och em blir fylld med möten, kampanj, hockey och födelsedagsfirande. Söndag blir pluggdag, till 100%!

Vad händer i era liv? :)

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0