They're gone!

Borta, gone! De har åkt nu, tyskarna. Den här veckan gick så SJUKT fort! Herregud alltså! Jag saknar dem redan :( Men vi har gjort massor av roliga saker, bilder kommer senare (sitter på skoldator).

Idag är dock en lång dag, så ingen vila här inte! Nu sitter jag och väntar på min bokade tid med SYV (SUCK!!!), sen har jag 90 min Historia A (eller 1b som det nu mera kallas...). Slutar 16 och då blir det en sväng hem till farmor och farfar innan jag ska tillbaka till fem-tiden för lite läxhjälp ( http://www.mattecentrum.se/index.php/gavle ) Har räddat min värld! Hoppas det är riktigt bra, för det kan jag behöva!

Sen blir det hem till mat och sova. Så jävla slut! Har varit en intensiv vecka.... Nä, nu ska jag springa iväg till SYV. Hörs!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0