Föreläsning Ung Cancer!

Har tjatat lite på rektor, sprungit hit och dit, mejlat och ringt MASSOR - och nu är det klart!! 23 maj kommer fina, fina Julia Mjörnstedt upp till oss i Gävle för en föreläsning. Längtar som fasen! Kan vi inte bara spola framåt en månad? Samtidigt börjar jag redan bli nervös, haha! Det är ju jag som är ansvarig, så igår när jag skulle somna låg jag och tänkte på allt jag måste fixa. Vatten! Vill hon ha kolsyrat eller kranvatten? Present! Blommor är tråkigt, vad kan man annars köpa? Vad har jag för budget på den punkten? Får jag pengar från rektorn eller ska jag ta från egen ficka? TEKNIKEN! Jag kan INTE ETT SKIT om mikrofoner och grejer (finns många bevis på denna punkt...). Och framför allt; MÄNNISKOR!!! Min absolut största uppgift är att få dit en publik! Tänk om ingen vill komma?!



Det ska bli så spännande och verkligen superroligt att Julia kommer hit och föreläser, och alla frågetecken ovan kommer lösa sig - det vet jag! Det här kommer bli så himla bra!!



För mer information om föreläsningen gå in på FB-evenemanget här. Hoppas vi ses där!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0