Valborg!

Valborg skulle firas med 18-års kalas, men jag var inte alls sugen på det. Åkte ner på stan för en supermysig födelsedagsmiddag, men när vi skulle vidare till fest och utgång kände jag hur jag verkligen inte ville. Allt jag längtade efter var en mjuk soffa och varm filt! Allt jag ville var bara att gå hem, så då gjorde jag det. Det kan kännas jävligt egoistiskt att dumpa min kompis på hennes 18-års dag, och så må det vara, men det är okej att tänka på sig själv ibland också. Har nu haft en jättemysig kväll tillsammans med mamma i tv-soffan! Saknade lite att se en brasa dock, men jag överlever.
Nu är klockan närmare ett och det är en dag imorgon också, så nu tänkte jag krypa i säng :) Godnatt vänner!
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0