Jag <3 Irshad Manji

Jag pratar ofta om en intervju jag en gång såg på Skavlan, med en mycket intressant kvinna, men varje gång jag pratar om henne tillägger jag också att jag inte kan minnas vad hon heter. När jag återigen tog upp intervjun med några kompisar idag kände jag att det var dags att leta upp den där Youtube videon med henne. Efter lite googlande hittade jag namnet: Irshad Manji. Och nu har jag suttit och tittat på intervjun med henne om och om igen. Jag gillar minutrarna 2:30-6:30 extra mycket, och jag vill verkligen att ni tittar och tar med er hennes ord. Jävla coola kvinna alltså - hennes självkänsla, fearlessness och passion är vad jag dagligen arbetar för att en dag uppnå!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0