Du Vet Inte Om Du Kan Om Du Aldrig Försökt!

Jag har bestämt mig för att 2012 ska bli MITT år, the best year ever! Men saker och ting kommer inte bara till en, man måste satsa lite för att vinna. Så jag har helt enkelt börjad satsa! Jag har skaffat mig ett nytt motto att leva efter, och som jag lever efter det!

Om man aldrig kastar sig utför stupet kommer man aldrig att få veta om man kan flyga



Jag kanske inte har flugit än, men jag har i alla fall lyft lite. Jag har tagit chanser och risker, och om inte annat så har det gjort mig till en modigare och mer självsäker människa. En människa som kommer lite närmare till att bli kvinna för varje dag. Jag känner verkligen att jag växer för varje dag som går, jag lever mitt liv mer och mer som jag vill leva det, och varje dag kastar jag mig lite mer utför stupet, provar mina vingar lite mer. Ännu vet jag inte vad det här året kommer att ge mig, men när jag vet det lovar jag att berätta för er.

Kärlek<3

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0