Mina älskade, fyrbenta vänner<3

Igår var det ridlektion igen, och jag red en av mina favoriter. Tyvärr har hon och jag haft en liten down-period ett tag, men igår kändes det verkligen som att vi var på the same page igen. Jag har personligen, som ryttare, också haft en djuuuup svacka, som jag fortfarande är i, men igår tog jag ett stort steg framåt genom att lita på den underbara hästen, skita i att jag är livrädd och bara hålla i mig hårt. Och det gick! Så sjukt nöjd efteråt! Mina fyrbenta vänner är så helt underbara, och den känslan som man får efter en lyckad ridtur kan ingen tvåbent person ge en. Dessa underbara, underbara djur<3



Idag är det Alla Hjärtans Dag, och för första gången på många år sitter jag faktiskt i skolan, och inte hemma och grinar framför chick-flick filmer och serier. Har lektion i en dryg timma till, sen ska jag käka lunch och göra lite ärenden på stan innan det bär av mot tandläkaren. När jag är klar där ska jag hämta upp en kompis på skolan, så ska vi handla lite choklad, geléhjärtan och mat så blir det hem och mysa lite innan vi ska på hockey ikväll, där jag även ska jobba. 'Tyvärr' har självklart Brynäs Alla Hjärtans Dag tema också, så hela entrén är fylld med hjärtan och mysig musik, men förhoppningsvis slipper jag se allt för mycket av den delen...



Hoppas ni får en bra dag!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Lena Aldén

Är du seriös med att du har suttit hemma och grinat tidigare alla hjärtans dagar?



Har ingen blogg men snälla svara i ett inlägg...

2012-02-15 @ 15:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0