Apropå Anton Hysén....

Jag har som regel att jag berättar för folk när jag har bloggat om dem, om det är möjligt (de som kan svenska alltså, det är inte direkt så att jag försöker få Rihanna att läsa min svenska blogg eller nåt). Med en kommentar på deras egna blogg, eller ett twitterinlägg, så berättar jag att jag har bloggat om dem, och kort varför, för att de ska kunna läsa och kommentera. Jag tycker det är schjysst liksom, ifall man skulle kritiserat någon eller något och fått allt om bakfoten, eller så att de kan läsa hur mycket jag tycker om dem. Alla mår ju bra av beröm liksom!



Men självklart vinner jag något på det här också, jag är inte dum ;) Har man tur så gillar rätt person vad jag skriver, och på så sätt kan man få fler och nya läsare, och kanske är det så att helt rätt person tittar in en dag, för mig har det ju redan hänt! (Kommer till det lite senare) Det är nyckelordet i livet; Kontakter.



I och med allt detta så händer det ju också då och då att en "kändis" kikar in på bloggen. Jag har haft lite Bonde Söker Fru-folk på besök, och jag vet att Wille fortfarande är inne och tittar till mig emellanåt vilket naturligtvis är jätteroligt! Kära Ninath från Sony Music har varit inne och tittat här några gånger, och Olof Röhlander har varit inne och läst också. Camilla Läckberg nappade på att jag hade skrivit om henne, och nu senast var Anton Hysén på besök, vilket jag tyckte var superroligt!!



Och som sagt, ibland är det helt enkelt rätt person som kikar in. Hur Johan Hilton hittade hit är för mig fortfarande ett mysterium, då jag inte länkade till honom och jag har heller inte lyckats hitta några gemensamma vänner, men hit kom han. Han såg hur mycket jag älskar hans bok, och ett par dagar sedan låg denna i brevlådan.



Inte helt fel! Det är både roligt och smart att länka till människorna som du skriver om, av många olika anledningar. Och som sagt, ibland är det helt enkelt rätt person som kikar in! Nu ska jag springa iväg och borsta tänderna innan jag ska ta en promenad bort till helgens CUF-kurs som håller till bara 2 km hemifrån mig, så det gäller att passa på när man kan gå! Mysigt att börja dagen med en promenad också tänkte jag. Men avslutningsvis så ska jag lägga upp lite bilder innan jag sticker, apropå Anton Hysén sådär. Hade tänkt lägga dem i gårdagens inlägg, men glömde bort det, så här kommer de istället. Det sägs att en bild säger mer än tusen ord, och här stämmer det verkligen!!






Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0