Kurs!

Ska alldeles strax dra iväg till dagens kursdag, sov hemma inatt då jag tänkte att det skulle bli lite mer sömn då. Gårdagen var i alla fall suuuuuupermysig! Vi hade möte på morgonen innan kursdeltagarna kom, sen blev det lära-känna-varandra-lekar och lunch. Några pass senare med bland andra våran kära förbundsordförande och underbara Anders W Jonsson så blev det middag, samtidigt som vi tittade på KDs val av partiledare, massa snack. Efter det blev det pulkaåkning och utomhuslekar, innan vi gick tillbaka in för lite lugnare lekar inomhus. Kröp i säng vid halv ett tror jag, och nu är det alltså dags för dag 2!
Idag håller vi på till typ klockan två, efter det ska jag snabbt hem för att plugga och vila upp mig inför en låååång vecka som börjar med ridning och cafeteria, fortsätter med pole-dancing och jobb, samt avslutas med en resa till Madrid. Mys! Ett ekonomi-prov ska hinnas med också, inte lika mys. Nu är det dags att dra iväg och börja den här dagen!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0