Mot Stockholm!

Dåså, då åker jag mot huvudstaden igen! Den här gången blir det med familjen, och hotell blir det med! Fotboll, Gröna Lund och sen mot Karlstad för Gladiatorerna! Kommer nog bli en grymt bra helg! Tyvärr blir det nog inget bloggande under helgen då iPhoneappen ligger nere och jag kommer inte ta med mig datorn på vår lilla trip. Den här veckan är sommarens enda längre semester (innan USA) så nu ska jag passa på och njuta allt vad jag bara kan och koppla bort så mycket 'måsten' som det bara går. Ha en bra helg fina ni så hörs vi när jag kommit hem igen!

Så här såg det ut i tisdags. Hur kan man inte älska denna fina stad? Fler bilder kommer så småningom!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0