Regn o Storm

För ett år sedan var det tropisk värme här i stan, nu är det oktoberväder. Regn och storm! Perfekt väder för att ligga inne och titta på film. Just nu ser jag den andra Katherine Heigl-filmen för denna helg. Igår blev det en ridlektion innan jag åkte hem för lunch och hade MASSOR med saker att fixa, men istället somnade jag på soffan och sov i tre timmar - vaknade lagom till middagen. Har nog varit lite väl mycket på senaste tiden, haha! Helt slutkörd!

Idag ska jag fortsätta fokusera på att vila upp mig inför kommande vecka, och sommaren! Tänkte även passa på att fixa lite saker inför USA-resan. Hoppas ni har en bra helg!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0