TRÖTT!!

Är så SJUKT trött nu, finns inte ord! Har haft två underbara dagar i Stockholm. En hel del känslostormar, höga toppar och djupa dalar, men lämnar trots allt stan med ett leende på läpparna! Har precis träffat några soon to be Santa Barbara-svenskar, och de var helt underbara! 8 personer var vi totalt som tog en fika, och inte en tyst minut blev det (mycket tack vare (på grund av) mig... MÅSTE sluta prata HELA TIDEN!!). Väldigt avslappnad stämning var det, jättehärligt! Ser verkligen fram emot att få utforska Kalifornien tillsammans med dem. Och hjälp med spanskan hann jag också fixa, haha!

Nu sitter jag på Centralen och väntar på tåget som ska gå om en halvtimma. Kommer verkligen däcka så fort jag kommit innanför dörren hemma! Planerar åka förbi golfbanan och kika på tävlingarna imorgon, men är sjukt tveksam till att jag orkar dit till starten klockan 10. Imorgon blir det SOVA!! Och som sagt, bilder kommer när jag kommit hem :)

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0