Ruffie!

Igår provade jag på Ruffietraining för första gången. Jag åkte dit aningen livrädd, jag trodde mer eller mindre att jag skulle dö när jag åkte dit! Och bättre blev det inte av att vi blev udda antal deltagare så jag fick vara med den ca. 1 huvud längre och typ 30 kilo tyngre TRÄNAREN! Snacka om att jag fick kämpa! Tror att han inte tog i fullt ut, men trots det slängde han mest bara runt mig som en vante, haha! Nä, men det gick bra!


Träningsvärken idag är påtaglig, jag är glad att jag tog mig upp ur sängen liksom! Men Gud så roligt det var, verkligen en träningsform jag saknat! Jag älskar den och kommer definitivt fortsätta att köra med jämna mellanrum, och ni borde prova också! På hemsidan jag länkade till ovan finns en lista på licensierade tränare, med ort och kontaktuppgifter. Passar alla som vågar svettas och gillar närkontakt!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0