Stressigt liv!

Jag är så himla ledsen att jag aldrig hinner blogga! Jag vet att jag alltid skyller på att livet är så jävla fullt upp, men det är verkligen sant! Den här våren är GALEN och så fort jag får tid över blir det tv-soffan eller sängen som gäller, för då är jag så himla trött! Nästa vecka åker jag med klassen på studieresa till Bryssel, och samma vecka är det även högskoleprov och jobbintervju. Veckan efter det är det lite prov, och sen tar jag flyget till farmor och farfar i Spanien! Sen fortsätter livet med plugg, jobb, prov, projekt, kurser och annat. Snacka om att jag längtar till sommarlovet!



Såg ni förresten att jag har fått en ny fin header som snälla Morgan har fixat? Cool va? :D Det var på tiden, haha! Gå gärna in och läs hans blogg, cool kille det där!



Nu ska jag fortsätta förbereda mig inför Brysselresan! Förresten så har jag shoppat loss lite på nätet. Saker som jag VERKLIGEN, verkligen behöver, till ett jävligt bra pris! Begagnat och rea is da shit! Så fort de når min dörr så ska ni få bilder - lovar!



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0